top of page

אוהבת מתנות תחיה

עודכן: 22 במרץ 2020

קיבלתי מתנה! אתמול היתה לי שיחה עם הבן הבכור שלי שאני מאחלת לכל הורה. שיחה כזו מלב אל לב, מלאת כנות, אהבה וקירבה.

זו לא היתה שיחה פשוטה בכלל. חשוב לי לשמור על פרטיותו ולכן לא אכתוב מה היה התוכן, רק אומר שהיה לו מאוד קשה והוא היה מאוד נסער.

אני יודעת בדיוק איך שיחה כזו היתה מתנהלת אם לא היתה לי את התקשורת המקרבת. הייתי מציעה פתרונות, הייתי אומרת לו מה הוא צריך לעשות כדי שזה ישתנה (פחות מסך, יותר שיעורי בית ועוד כהנה וכהנה...), הייתי מטיפה (אם לא היית כל היום... אם היית...) ובעיקר לא ממש מקשיבה ללב שלו.

הפעם זה היה אחר... הייתי בשבילו. הקשבתי, ניחמתי, נתתי אמפתיה, עזרתי לדייק. היינו כל כך ביחד, שכל הסחת דעת שהגיעה מהאחים הקטנים לא קטעה את הרגעים המיוחדים האלה ויכולנו להמשיך. דיברנו על מלא דברים, על הלימודים, ועל חברים, על החוגים, על שעמום ועל ענייני הלב. לפעמים עמד לי על קצה הלשון איזה פיתרון, לפעמים גם אמרתי והצעתי, אבל ידעתי שזה לא משנה. הקירבה היתה כל כך נוכחת, שהכללים לא היו חשובים. הוא נרגע. נשם. ליטפתי אותו והתחבקנו. הרגשתי עד כמה הוא מרגיש בטוח, לדעת שיש לו על מי להישען.

💝אני מאוד מאוד רוצה לתת גם לכם את המתנה הזו 💝 בכל פעם מחדש מרגש אותי כשהמשתתפים בסדנאות או הליוויים האישיים מספרים איך גם הם נוגעים בליבם של ילדיהם, מתקרבים ומקבלים מתנות משל עצמם.

🎁בואו ותנו לעצמכם מתנה, את היחסים שלכם עם הילדים שלכם. את הקירבה. את התמיכה. תהנו מזה כל כך, אני מבטיחה🎁

כמה חשוב להם לדעת שהם לא לבד ויש על מי להישען


11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page